Αρκετοί άνθρωποι γνωρίζουν το πάθος του Puccini για τα αυτοκίνητα, αλλά λίγοι γνωρίζουν ότι η δημιουργία του πρώτου ιταλικού SUV αποδίδεται σε αυτόν.
Ξεκίνησε την εμπειρία του αυτοκινήτου με την αγορά ενός CV De Dion-Bouton 5 το 1901, που αντικαταστάθηκε σύντομα με ένα Clément-Bayard δύο χρόνια αργότερα. Το 1905 πήρε ένα Sizaire-Naudin, στη συνέχεια ένα Isotta Franchini AN20 / 30HP και κάποια FIAT το 1909 και το 1919. Όλα αυτά ήταν χρήσιμα αυτοκίνητα για ταξίδια με την οικογένεια, αλλά ήταν εντελώς ακατάλληλα για το κυνήγι, και αυτός ήταν ο λόγος που ανέθεσε στον Vincenzo Lancia τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου ικανό να μετακινηθεί και εκτός δρόμου.
Έτσι, το πρώτο ιταλικό SUV ήρθε στη ζωή σε τιμή ( 35.000 λιρέτες ) η οποία ήταν τρελή για εκείνη την εποχή, αλλά ο Puccini ήταν τόσο ικανοποιημένος γι 'αυτό, που αγόρασε έπειτα ένα Trikappa και ένα Lambda, επίσης. Με το Trikappa του οργάνωσε τον Αύγουστο του 1922 μια μακρά εκδρομή με αυτοκίνητο σε όλη την Ευρώπη με τους φίλους του.
Το επιλεγμένο δρομολόγιο ήταν: Cutigliano, Βερόνα, Τρέντο, Μπολζάνο, Ίνσμπρουκ, Μονακό της Βαυρίρας, Ingolstadt, Νορμπεργκά, Φρανκοφόρτε, Βόννη, Κολονία, Άμστερνταμ, L'Aja και Costanza..
Το Lambda που αγόρασε την άνοιξη του 1924 ήταν το τελευταίο του αυτοκίνητο, εκείνο στο οποίο έκανε το τελευταίο ταξίδι του στις 4 Νοεμβρίου 1924 στον σιδηροδρομικό σταθμό της Πίζας και από εκεί με το τρένο στις Βρυξέλλες όπου υπέστη μια θανατηφόρο επέμβαση στο λαιμό
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου